تاسوا و عاشورای حسینی

دسامبر 15, 2010 at 2:09 ب.ظ. بیان دیدگاه

سلام .

تاسوا و عاشورای حسینی … امسال تو شهر ما یعنی اراک انگار عزاداری ها مثل قدیم برگزار نشد … حداقل من اینجوری احساس کردم … ( خوش بختانه یا بد بختانه )

من که کلا فکر میکنم مردم ما اصل رو ول کردن چسبیدن به فرع … یعنی به جای اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) رو یاد بگیرن یا مرام و معرفت حضرت عباس رو (البته حسن های بسیار زیادی بود که فقط مثال زدم ) فقط یاد گرفتن عزاداری کنن ( اونم به چه روش های !!! )

من شنیدم تو یک سری از محله های پاکستان روز تاسوا و عاشورا چراغونی میکنن …. چون به این معتقدند که امام حسین در کربلا پیروز شد نهاینکه شکست خورد

البته برای همه اعتقادات باید احترام قائل شد و من هم کمال احترام رو برای همه این عزیزان و دیگران قائل هستم ….

دکتر علی شریعتی :

حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود

ولی افسوس که به جای افکارش زخم های تنش را نشانمان دادن

و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند

Entry filed under: مناسبت.

معرفی کتاب : روانشناسی تیپ های شخصیتی نه گانه (اینیاگرام) تاراج زمان

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


توجه توجه

1- به قسمت بزرگسالان حتما حتما مراجعه کنید 2 - حتما به دسته بندی ها یه سرکی بکشید . ضرر نمیکنید 3 - نظر یادتون نره

آمار وبلاگ

  • 595,186 نفر

