عید غدیر

دسامبر 17, 2008 at 9:19 ق.ظ. 3 دیدگاه

این عید بزرگ را به همه شیعیان جهان تبریک عرض میکنم .

https://i0.wp.com/rahmanoo.persiangig.ir/solalatozahra/Ghadir.jpg

راستی من سید طباطبائی هستم

Entry filed under: مناسبت. Tags: .

سینوزیت چیست ؟ Encarta برای موبایل

3 دیدگاه Add your own

  • 1. امید  |  دسامبر 17, 2008 در 12:41 ب.ظ.

    سلام ممنون که به ما سر زدی از نظر ما هیچ اشکالی وجود نداره که مطلب رو در وب تان نمایش دهید.راستی من هم رشته تجربی و سال پیش دانشگاهی ام.
    موفق باشی

  • سلام
    يعني چي؟
    مگه شما سيدي؟
    راستي جوابمو ندادي؟
    راستي ايشالله هر چه زودتر وضعيت اينترنتت خوب شه
    راستي به منم سر بزن.
    يا علي

    Top of Best :
    سلام آصفه خانم . بله بنده سید هستم . بهم نمیاد ؟؟؟؟؟
    خدا از زبونت بشنوه . خدایا اینترنت هیچ معتادی را قطع نکن

  • سلام
    من نميدونستم ،ببخشيد.
    پس عيدتون مبارك .
    راستي وبتونم ديدم ونظر هم گذاشتم.

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


توجه توجه

1- به قسمت بزرگسالان حتما حتما مراجعه کنید 2 - حتما به دسته بندی ها یه سرکی بکشید . ضرر نمیکنید 3 - نظر یادتون نره

آمار وبلاگ

  • 594,013 نفر

