ناگفته هایی از استعفای افشین قطبی

نوامبر 22, 2008 at 10:38 ق.ظ. 10 دیدگاه

با اینکه من دوستدار استقلال هستم ولی افشین قطبی را با تمام وجودم دوست داشتم و دارم . بیچاره وقتی ایران آمده بود نمیدونست به چه جهنمی پا گذاشته ، فکر میکرد ایران هم مثل آمریکا و کره و کشور های درست و حسابی دیگه ای که در اونا کار کرده ، هستش که همه توش صادق هستن و دروغ و ریا کاری معنایی ندارد و همه به فکر سالم کار کردن هستن . دلم برای ساده لوح بودن افشین قطبی واقعا می سوخت . وقتی پرسپولیس قهرمان لیگ شد با اینکه استقلالی هستم خیلی خوشحال شدم چون افشین قطبی سر مربی تیم پرسپولیس بود و من اونا خیلی دوست داشتم و دارم . بعد از این قهرمانی از صمیم قلب دوست داشتم که افشین از ایران بره و از این جهنم فرار کنه ، چون خودش هم کم کم فهمیده بود که ایران چه جور جاییه .

https://i0.wp.com/www.cinemaema.com/parameters/cinemaema/images/news/1210981041big.jpg

وقتی که شنیدم از ایران رفته خیلی خیلی خوشحال شدم ، حتی یه پست خیلی کوتاه هم در این مورد دادم .

ولی بعد از مدتی بسیار کوتاه سر مسائلی بسیار مرموزانه دوباره به ایران برگشت و دوباره سرمربی پرسپولیس شد . وقتی که این خبر را شنیدم واقعا ناراحت شدم و دوباره به دنیای کثیف و مرموز سیاسی-ورزشی ایران پی بردم . میدونید چرا ؟؟؟؟

چون آقایون دیدن که افشین قطبی خیلی خیلی محبوب شده و یه جورایی به یک اسطوره تبدیل شده ، از اونجایی که این قضیه برای آقایون غیر قابل تحمل بود ، تصمیم گرفتن تا هر جوری شده افشین قطبی را دوباره به ایران بیارن تا زیر پا لهش کنن . برای انجام دادن این کار ، داریوش مصطفوی را مامور کردند تا دوباره افشین را خام (خر) کنه و به ایران بیاره . افشین بیچاره دوباره خام حرف های قشنگ و به ظاهر منطقی آقایون شد و دوباره به ایران برگشت .

با اومدن افشین قطبی مشکلات شروع شد ………………

خلاصه بلایی سرش آوردن که با دست خودش استعفا کرد و از ایران رفت ، البته رفتن این باره او از ایران با یدک کشیدن ناکامی پرسپولیس و مشکلات دیگه همراه هستش .

ولی فکر کنم همه افراد میدونن که او یک انسان کار بلد و از همه مهمتر با شخصیت ، صادق و درست کار بود و هیچ چیز از ارزش های او کم نمیکنه .

https://i0.wp.com/www.lastkick.com/wp-content/P_Afshin_Ghotbi_65.jpg

به امید اینکه دیگر به ایران برنگردی تا اینجوری له بشی افشین جون

Entry filed under: ورزش, اخبار, خواندنی.

گربه ای با دو سر انیشتن و پروفسور حسابی

10 دیدگاه Add your own

  • 1. saeid  |  نوامبر 22, 2008 در 7:25 ب.ظ.

    خسته نباشید

  • 2. هامون  |  نوامبر 23, 2008 در 4:18 ب.ظ.

    دوباره زمزمه بازگشت مرد صادق فوتبال ايران افشين قطبي شنيده ميشود من بعنوان يك نفر آدم معمولي حدس ميزنم اصرار به بازگشت ايشان براي به انجام رساندن پروژه تخريب باشد آقاي قطبي اينا ميخوان ترا له كنن بيا وعاقل باش و نيا حيف است اين شخصيتي كه از تو در ذهن مردم است ضايع شود نيا همين

  • 3. ali  |  نوامبر 23, 2008 در 6:49 ب.ظ.

    آره راست ميگی.گولش زدن و 1 ميليون دلار دادن بهش و اجازه دادن که يک بازيکن از دهات برزيل را به اسمه بهترين گل زن ليگ برزيل با مبلغ ناچيز نيم ميليون دلار به پرسپوليس قالب کنه و يک دستيار ديگه هم بياره تا 300000 دلار ديگه هم اون بگيره و يک اپارتمان هم در جميره بيچ برای خوانومش به خرج باشگاه بگيره و بليت های first کلاس هواپيما که هر هفته ميرفت دوبی و آپارتمان خودش در پاسداران. آقا ميشه سفارش ا منم به علی آبادی کنی بلکه منم له بشم؟

  • 4. ali  |  نوامبر 23, 2008 در 6:52 ب.ظ.

    افشين شارلتان که ماليد داره همه مردم و تا ديد گنده دی کارمو در امد فلنگو بست 3 سوت.حالا دوباره ميره ميگه 2 تا باشگاه کره اي و 3 تا عربی منو ميخوان.آقای امپراتور شرت کم

    Top OF BEst :
    ای بابا دوست عزیز ، مثلا اینکه حواست نیست که افشین قطبی انقدر پول داره که اصلا احتیاج به این کار ها نداشته باشه .افشین قطبی را واقعا له کردن ، میدونی چرا ؟؟؟ چون شما اینطوری میگید معلومه که افشین به یک چهره منفور تبدیل شده .

  • 5. ali  |  نوامبر 26, 2008 در 5:51 ب.ظ.

    وقتی $500،000 برايه يک بازيکن درجه 3 رويه دسته باشگاه خرج ميزارن و بدش باشگاه لرستانی مياد و همون بازيکن را با $150،000 ميخره اونوگّهت اين سؤال پيش مياد اين بازيکن که با $يک50ک راضی شده چرا $350000 بيشتر از پرسپوليس گرفته؟ حقيقت اينه که اين $350000 نصيب دلال اين بازيکن شده که اين وسط جنت مارکو بوده.حالا سؤال اينه که اگه قتبی ميدونسته که مارکو داره جنس بنجل ميندازه به باشگاه چرا زيره بار رفته؟اگر تحقيق کافی نکرده در بهترين حالت عذر بدتر از گناهه.اگر هم خودش تو اين لفت و ليس سهيم بوده که ديگه هيچی.

  • 6. ali  |  نوامبر 28, 2008 در 2:54 ب.ظ.

    http://alef.ir/content/view/35462/

  • 7. مهدی  |  دسامبر 4, 2008 در 6:39 ق.ظ.

    میشه با صراحت گفت و دید که فوتبال ایران تا به امروز یک چنین مربی با چنین شخصیت والائی ندیده بود که آقای قطبی رو دید
    واقعا بزرگترین شخصیت فوتبالی تو وجودشه
    خوب شد که رفت ما ایرانی ها همون فیروز کریمی و اکبر میثاقیان به دردمون میخورن که هم خودشون هم 70میلون ادمو مسخره میکنن
    مرثی از این وب لاگت
    خدا پشت و پناهت
    مهدی هستم از اصفهان جالبه بدونی من پرسپولیسی نیستم سپاهان رو دوست دارم ولی عاشق قطبی شدم
    خداحافظ

  • 8. topofbest  |  دسامبر 5, 2008 در 5:23 ق.ظ.

    Top OF BEst :
    سلام آقا مهدی . واقعا گل گفتی ، به درد فوتبال ایران افرادی مثل …. میخوره . بازم به من سر بزن.

  • 9. كاوه  |  دسامبر 15, 2008 در 3:52 ق.ظ.

    ميگن كه:

    مه فشاند نور و سگ عوعو كند
    هر كسي بر طينت خود مي تند

    من يه پرسپوليسيه خالصم
    اما اونا كه از اون مادر مرده ديكارمو ايراد مي گيرند
    نكنه فكر ميكنند واسه ليگ ….. ايران با اين مردم با فرهنگش روبرتو كارلوس و ريوالدو و دل پيرو واسه باز نشستگي سر و دست ميشكونند

    مگه ريدمون آقاي نيكبخت رو سر اون دو تا پنالتي يادتون رفته، اگه بازم پرسپوليس صاحب پنالتي ميشد اون بچه ننه واسه اينكه آمار گلش بالا بره حاضر بود برينه توش اما نزاره كس ديگه بزنه

    مشكل پرسپوليس فقط ديكارمو بود، چند هفته است اين بچه پرروي خودنما كه عشقش ديدن خودشه تو اسكوربرد ورزشگاه يك گل نزده، يك پاس گل نداده، نه اينكه ايشون مستقيم از كالچيو اومدن

    حق دلالي كه آقاي قلعه نويي اين چند ساله از قرارداد بازيكن هاي استقلال گرفته كه 10 برابر اين پولاست

    به خدا بازيكن ليگ دسته 3 برزيل هم از سر فوتبال ايران زياديه، نه اينكه آرش برهاني پارسال تو 34 تا بازي 10 تا گل واسه استقلال زده بودش، فك ميكنيم فوتبالمون، فرهنگمون و مديريتمون تو دنيا چي داره كه توقع آقاي گل ليگ برزيل رو با اين پولا داريم

    تو بودي يعني از ليگ دسته اول برزيل تمام دنيا رو ول ميكردي ميومدي ايران با يه اسكولي مثل كوشكي همبازي بشي

  • 10. یاسی  |  ژانویه 1, 2009 در 7:34 ب.ظ.

    حیف شد رفت دلم واسه حرف زدنش تنگ میشه بامزه بود فصل قبل بعد 6 سال فوتبال دیدم فقط بخاطر قطبی گرچه با بازیکنایی که آورد به استعداد فوتبالیش شک دارم .
    بعضی ادما رو یه چیز کلی کار میکنن کلی سعی میکنن صداقت دارن ولی استعداد ندارن !!!!!!!!!!

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


توجه توجه

1- به قسمت بزرگسالان حتما حتما مراجعه کنید 2 - حتما به دسته بندی ها یه سرکی بکشید . ضرر نمیکنید 3 - نظر یادتون نره

آمار وبلاگ

  • 610٬352 نفر