MSI WIND

نوامبر 6, 2008 at 4:52 ب.ظ. 2 دیدگاه

دیشب یکی از دوستام بهم زنگ زد گفت :……………. سامان ، نوت بوک MSI Wind یه دونه داریم . من پشت تلفن کف کردم و امروز صبح رفتم به فروشگاه دوست عزیزم و خواستار دیدن MSI WIND شدم . قتی از نزدیک دیدمش فقط سکوت کردم و خیلی سریع تمام محاسبات ممکنه را انجام دادم که چه جوری میتونم بخرمش . بعد از لحظاتی عزم را جزم کردم و وارد معامله شدم . از اونجایی که مدیر فروشگاه پیشرو از دوستان بسیار عزیزم هستن و مدتی هم من در اونجا کار میکردم معامله خیلی زود جوش خورد .

نوت بوک Wind چی هستش ؟؟؟؟

برای جواب این سوال برید اینجا

https://i2.wp.com/mobile.blogger.ph/wp-content/uploads/2008/msi-wind-pc-new.jpg

Entry filed under: متفرقه, آی تی.

ماموت ها و دایناسور ها برمی گردند ! تورم به معنای واقعی !

2 دیدگاه Add your own

  • 1. Mokhless  |  نوامبر 9, 2008 در 1:07 ب.ظ.

    ما مخلصيم.
    اينهم سر
    كجا بزنمش!!
    نينجا در تهرون!

  • 2. عاصفه  |  نوامبر 19, 2008 در 7:31 ق.ظ.

    حالا چند خريديش؟

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


توجه توجه

1- به قسمت بزرگسالان حتما حتما مراجعه کنید 2 - حتما به دسته بندی ها یه سرکی بکشید . ضرر نمیکنید 3 - نظر یادتون نره

آمار وبلاگ

  • 591,662 نفر

