معذرت ، معذرت

ژوئیه 5, 2008 at 9:38 ق.ظ. ۱ دیدگاه

سلام به همگی دوستان عزیزم که در این یک هفته که به 2 دلیل نتونستم وبلاگ را بروز کنم بازمک به من سر زدن و نظر دادن . ما چاکر همه شما دوستان عزیز که نظر دادید هستیم به خدا ، مثل :

بیقرار ، سعیده ، Paraoh , m ، saba , amin , پوریا و فرناز .

دلیل 1ول : مشکل بسیار بزرگی از جانب وردپرس داشتم که نمیتونستم به کنترل پنل وبلاگم وارد بشم . داشتم پرپر میشدم که نکنه وبلاگم را دیگه نتونم بروز کنم .

دلیل دوم : جمعه هفته پیش و همین جمعه که گذشت یعنی دیروز من کنکور داشتم . و 2 هفته دیگه دوباره کنکور دارم .

بازم هزار بار میگم ، معذرت ، معذرت ، معذرت

از امروز مثل همیشه براتون مطلب میزارم

Entry filed under: متفرقه.

روز مادر شازده کوچولو

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. aMiN  |  ژوئیه 5, 2008 در 5:12 ب.ظ.

    خوب دوباره خوش آمدی

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


توجه توجه

1- به قسمت بزرگسالان حتما حتما مراجعه کنید 2 - حتما به دسته بندی ها یه سرکی بکشید . ضرر نمیکنید 3 - نظر یادتون نره

آمار وبلاگ

  • 591,662 نفر

